بنای بزرگترین هتل زیردریایی جهان در دبی

 

بنای بزرگترین هتل زیردریایی جهان در دبی

718 بازید
 

دبی درکنار تمامی ساختمان‌های مجلل و نمادهای معماری قابل توجهی که در خود گنجانده،‌اکنون قصد دارد بزرگترین هتل زیردریایی جهان را نیز به مجموعه پرزرق و برق خود بیافزاید.

 

هتل زیردریایی
 
طرح کلی هتل واتر دیسکاس که به زودی در دوبی ساخت آن آغاز خواهد شد
 
 
 
طرح این هتل توسط شرکت معماری لهستانی ارائه شده است
 
 
 
این هتل از ۲۱ اتاق زیردریایی برخوردار خواهد بود
 
 
 
هتل از قابلیت جا‌به‌جایی نیز برخوردار است
 
 
 
بخش زیردریای این هتل از مرکز غواصی و رستوران نیز برخوردار است
 

به گزارش همشهری به نقل از میل آنلاین، طرح این هتل زاده تفکر شرکتی لهستانی به نام دیپ اوشن تکنولوژی و همکاری شرکتی سوئیسی است. این هتل از ساختمانی عجیب برخوردار است که از دو بخش دیسک مانند تشکیل شده که به وسیله راه‌پله‌ای باریک و ستون مانند که به آسانسور نیز مجهز است،‌به یکدیگر متصل شده‌اند.

پنج ستون دو بخش اصلی را از یکدیگر جدا خواهند کرد، و یکی از آنها در زیر آب و دیگری بر روی آب ساخته خواهد شد. مهمانانی که قصد اقامت در بخش زیر آب هتل را داشته باشند، می‌توانند از مرکز غواصی و رستوران زیردریایی بهره ببرند.

ساختار این هتل به گونه‌ای است که قابل جا‌به‌جایی است و در زمانی که به دلیل شرایط اقتصادی یا زیست‌محیطی نگرانی‌هایی وجود داشته باشد، می‌توان هتل را جا‌به‌جا کرد. همچنین بخش‌های مختلف هتل از قابلیت شناور شدن برخوردار هستند و در شرایط بحران‌های طبیعی می‌توان آنها را از بدنه هتل جدا کرده و از آنها به عنوان قایق نجات استفاده کرد.

هتل واتر دیسکاس،‌اولین هتل زیردریایی جهان نیست،‌اما بدون شکل پیچیده‌ترین و بزرگترین هتل زیردریایی در جهان به شمار می‌رود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: جهانگردی و ایرانشناسی ، خلاقیت ، ،
برچسب‌ها: